Archiwum - marca 2004

~~siema~~ Komentarze (14)
04. marca 2004 15:37:00
linkologia.pl spis.pl

UUUfff ale zmulka! Tego bloga juz chyba nikt nie odwiedza :( ale co tam tzreba cos naskrobac, nie?? a noz widelec lyzka ktos looknie :P Hmm... w szkole nic specjalnego. Opocz tego ze favet od informatyki jest caly czas robiony w balona no i ze babka od bilogii zrbila dzisiaj nie zapowiedziana karkowke, ale za to z czego... z romnazania. hehe moj ulubiony temat a ijeszce zostalismy zeolnieni z w-f z przyczyn takich, ze byl jakis turniej w pin-ponga. Nio i to na tyle z tych szkolnych sraw.

Ale za to mam newsa! Natalia chodzi z Tomczakiem. 100 lat mlodej parze :D hihihhi.

nio to tyle, zaraz do mnie olka przyleci Papaptki!  

martyna_malina : :

Strona główna


Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234